Flytta hem till mig!

 
I´m in love!
 
Jag är så trött på dåligt kaffe. Jag vill ha kvalité och varmt kaffe. Här har vi en mycket tjusig manick som bjuder på just detta, men smakar det så kostar det 1690:- Dock är det ju en investering då denna manick sprutar ut kaffe i flera år framöver. Sen har den automatisk avstängning vilket nästan är ett måste för mig som är så sjukt glömsk. Är det någon av mina läsare som är ägare till en Moccamaster? Den finns ju i så många fina färger också men färgen ovan är den som tilltalar mig mest.
 


Kommentarer
Dessi

Tror det är en sån där som Ida och Felix har. Det blir sjukt gott kaffe ;)

Svar: Jaaa jag vill ha en sådan visst är det en investering? ;)
Caroline Nilsson

2014-03-08 @ 15:33:02
URL: http://dessi.blogg.se
Therese

Jag har en och jag älskar den. En av dom bästa presenterna ever. I 💟 it KÖÖÖÖP

2014-03-08 @ 17:21:04
URL: http://smakad.wordpress.com
Cindy

Vi har en sån ;)! Vi är super nöjda!

2014-03-08 @ 18:58:01
Rebecca

Vi har också en sån, i samma färg också. Jag köpte den på siba i julas, då kostade den "bara" 1290kr. :-) håller huuuuur länge som helat har jag hört av alla, köp!

Svar: Det finns billigare varianter men dom har ju inte samma specialitéer ;) fanns en på Elgiganten nu för 990 men det var en billigare variant då.
Caroline Nilsson

2014-03-10 @ 08:36:21
Hanna-mamma till Melissa

Vi har en vit Moccamaster och är super nöjd! Det går lika fort att få kaffe som när man gör snabb-kaffe! Den håller varmt och gör riktigt gott kaffe 😊 Dessutom är den snygg så det är inget som stör att ha på bänken!

Svar: Vill verkligen ha en Moccamaster men jag hittar bara den jag vill ha på nätet så jag ska fundera en stund. Kanske kolla på den irl i butik också innan man slår till :)
Caroline Nilsson

2014-03-10 @ 21:05:54
URL: http://Hannaamndaisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0