Gp godkänd!


Mammas pojkar
En i magen och en bredvid.
 
Igår fick jag bekräftat att min graviditetspenning blivit godkänd hos försäkringskassan. Snacka om hallelujah moment. Då slipper man gruva sig över det. Nu väntar jag bara på att få någon sorts bekräftelse och godkännande på mina två sjukskrivningar som jag inte hört ett skit om. Snart har det gått en månad sedan den första sjukskrivningen skickades in men dom har väl sin handläggningstid på 30 dagar.
 
Idag skiner solen och termometern visar -3,5 grader. Underbart väder. På Torsdag kväll kommer min älskade mammis och lillebrorsa hit på besök. Vi ska fira lilltuttan i förskott på 6 årsdagen. Nu är det ca 2 veckor kvar till den riktigta födelsedagen. Jisses så fort åren går. Tycker det var nyss vi for hem med henne från BB och till hösten börjar hon skolan. Ja det gäller att ta tillvara på åren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0