Jag klagar.

Jag känner mig som en urkramad disktrasa. Matt i hela kroppen och noll energi. I natt vaknade jag 04:00 slog på tvn för jag kunde inte somna om. Tror ni det fanns något att se på tv den tiden? Icket. Imorse klockan 08:00 hängde jag på telefonen till MVC för att höra hur det gick med allt. Så imorn ska jag dit och ta prover på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag träffa en läkare som är gynekolog det finns tydligen inga vanliga läkare att tillgå för tillfället så snart blir man väl skickad till veterinären ;)
 
Jag förstår inte, jag har alltid älskat att vara gravid och så blir min sista graviditet såhär. Ärligt talat så hatar jag det. Barnmorskan säger att jag börjar bli gammal som fått alla dessa krämpor. Jag är för fan inte gammal. Jag är 27 år! Det är ingen ålder på en snart trebarnsmamma. Kan det inte bara vända snart, så man får må bra känna lite energi. Kan ju säga att Juni känns jäkligt långt borta. Hoppas lillebror väljer att titta ut redan i maj, men med min tur ska han väl lägga sig i säte och gå 85 dagar över tiden. Ungefär så känns det och ja jag klagar bäst fasen jag vill i min blogg. Det positiva i hela kråksången är i alla fall att våren är på intågande och den där sommaren är kanske inte allt för långt borta trots allt.
 
Återkommer imorgon


Kommentarer
Therese

Lilla strumpan. Som du säger är våren påväg o sommaren lika så. Snart kommer han och då är ALLT borta. Å gammal, nä du, inte gammal alls. Du är skitfin o as snygg. Ta hand om er😍😍😍😍😍

Svar: Tack snälla söta du! <3
Caroline Nilsson

2014-03-10 @ 14:20:47
URL: http://smakad.wordpress.com
emma pelosio

hahaha älskar ditt klagande...
du e rolig du!
Skönt att ha dig som också är gravid
då vi kan klaga till varandra
<3 Vi kämpar på tillsammans <3

Svar: Ja visst är det skönt att ha nån att klaga till som vet hur man känner :) Teamwork på distans hehe <3
Caroline Nilsson

2014-03-10 @ 17:42:06
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Zara

Jag har också alltid ÄLSKAT att vara gravid, men denna tredje, och mest troligt sista gången så känner jag likadant! Fy fasen!!!! Jag fick höra att det blir annorlunda när en kvinna är över 30 och gravid. Ja, bra mycket krämpigare har jag haft det, men inte vet jag om det är för att jag är just 30? Vem vet... mitt huvud kanske lurar mig totalt och kroppen börjar ge upp haha:P Men jag skickar dig styrka!! För mig är det ju snart över. Hoppas att du får njuta i sluttappen, så inte allt blir bara värre...

Svar: Tusen tack för omtanken :) och Lycka till nu när det snart är dags.
Caroline Nilsson

2014-03-10 @ 17:47:27
URL: http://www.zaraaa.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Klart man får klaga :) de e inte alltid perfekt allting :) tycker de e så bra att folk verkligen kan säga de som man också får säga i sin egen blogg :) folk väljer ju om dom vill läsa eller inte.. Skönt att skriva av sig :)

2014-03-20 @ 22:25:30
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0