MVC-besök.


Idag var lilltuttan med till MVC och hon fick äran att ta emot en babyväska från Libero till Lillebror med massa kul i. Mina värden var åt skogen och bm vill nu sjukskriva mig 100% fram till förlossningen. Hon skulle prata med en läkare och sedan återkomma i eftermiddag eller imorgon. Känns så uselt på ett sätt att inte kunna jobba, men chefen var förstående och det viktigaste är ju att jag och bebisen mår bra, och i det stora hela verkade just bebisen må bra men det var värre med mina värden.
 
HB låg nu på 108 tidigare var det ju 98.
Hjärljuden var ca 144 slag/min.
 
Ja jag återkommer när jag pratat med bm och läkaren. Nu är jag i alla fall sjukskriven fram till nästa Fredag sen får jag förmodligen träffa läkaren imorgon eller nästa vecka. Bm lät så oroad.


Kommentarer
Evelina

Var nere på 100 dagen lilleman föddes, var på Mvc tidigare den dagen. Och tokigt nog så förlorade jag 1,6 liter blod efter förlossningen. Så mitt järnvärde var nere under 90 efter de. Var väldigt dålig efter att förlorat så mycket blod. Men återhämtade mig snabbt. Råkade verkligen ut för mycket under min senaste grav och förstår verkligen dig. De är inte alltid lätt att vara gravid. Tur nog så får man ju den dyrbaraste gåvan efteråt :)

De är nog bra att du försöker tänka på dig själv och håller dig sjukskriven! Man blir ju inte sjukskriven bara för att. Jag kan säga att jag var grymt less och dagarna gick fruktansvärt sakta från att ha varit sjukskriven från V8 och vägen ut. Pff.. Men nödvändigt. Sen förlorar man ju inkomst på de också. Men man ska lyssna på kroppen. Hoppas de blir bättre för dig! Kram

2014-03-07 @ 11:12:36
URL: http://loon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0