Så små.

 
Klickbara bilder.
 
I natt när jag inte kunde sova låg jag och tittade på gamla bilder. Herregud vad dom små liven har vuxit. Tänk att dom varit så små. På bild nr 1 är Freija 2 år. På bild nr 2 är hon också 2 år och Loke ca 10 månader. På sista bilden är han 8 månader. Vilket lockigt hår hon hade Freija, det hade ju även Loke när det väl växte ut. Tiden går alldeles för fort. Jag hittade i alla fall ett flertal bilder som jag ska förstora och ha på en fotovägg, det var speciella bilder som verkligen uttryckte olika känslor, dom kommer göra sig så fina på väggen. Tänkte göra dom i lite olika storlekar.
 
Idag är dom mer vilda än tama man skulle nog vilja kalla dom riktiga ODJUR! Hörseln är helt avstängd och ingenting går in. Dom har hållt på och "städat" i någon timme nu och det är varken från eller till det har inte hänt ett jota där uppe. Dom bara springer runt och gör allt annat. Odjur var ordet.
 
Trevlig Måndag på er!


Kommentarer
Hanna Karlsson

Det går så fort med barnen!

2014-03-24 @ 16:58:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0