Skriv under!

I våran kommun får arbetslösa och föräldralediga ha sina barn på förskolan 3 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Barnen får inte äta med sina kompisar utan tiden är bestämd till 8:00-11:00. Mina barn blir jätte stressade av dessa tre timmar och dom är inte ensamma. Det ska stressas på morgonen med frukost och iväg för 3 timmar. Under dessa 3 timmar vill dom hinna göra allt 3 timmar går alldeles för fort. Jag skulle hellre se att barnen fick vara där 5 timmar 3 dagar i veckan, men det tycker inte förskolechefen. För vi föräldrar har inget att säga till om enligt henne.
 
Är det inte viktigast hur barnen mår?
 
Håller du med tycker jag att du ska skriva under på länken nedan. Glöm inte att bekräfta din underskrift med bekräftelsemailet du får till mailadressen du angett. TACK!
 
http://www.skrivunder.com/vi_som_tycker_5h3d_ar_battre_an_3h5d_i_veckan


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Klart man skriver under de är inte mer än rätt !!!

2014-03-27 @ 13:32:48
URL: http://Liniz.blogg.se
Sussie

Jag har theo 9-16 mån- Tors. Konstigt att det är sådan skillnad

2014-03-27 @ 13:33:32
Anonym

Menar att han går dom tiderna:)

2014-03-27 @ 13:34:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0