Söndag!


Mannen funderar på att lägga ut mig på köp och säljen på Facbook. Tjock, gravid fru, kan städa, laga mat och diska bytes mot bil. Haha. Han är rolig han. Stormen som drog förbi i veckan kraschade ju en utav våra bilrutor så nu är vi utan bil tills det är bytt.
 
Igår hade vi värsta städ och röjar dagen här hemma. Jag var helt slut, mitt bäcken värkte och jag ville bara lägga mig ner och dö, men jag klarade mig igenom det hela och förhoppningsvis behöver vi inte storstäda på ett bra tag, bara hålla efter. När vi hade städat färdigt bjöd vi brorsan och A på grillmiddag. Andra grillmiddagen för i år det finns ju inget bättre enligt mig. Allt blir godare på en grill.
 
Jag tänkte ta en bild på våran sjö här ute på tomten idag och visa hur stor den har blivit jämfört med förra Söndagen men vaaaa faaan kommer på besök under natten då? SNÖ!!! Förhoppningsvis smälter det bort med solen som delar med sig av sina bästa strålar så det kanske blir en bild i eftermiddag i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0