Tjing tjong.


Idag har jag dragit på mig mascara för typ andra gången den här graviditeten. Vi ska nämligen på 100 års kalas. Mannens moster och man fyller 50 år vardera så det ska firas. Vad svårt det är att fota sig själv och få med kagge och fejja på samma bild haha. Jäkla badboll.
 
Igår satt jag ute i solen i 4 timmar och njöt. Barnen var i skogen och grillade hamburgare med pappan och jag hade sällskap i solen av en vän och hennes vän. Kaffe och snickensnack. Äntligen är våren här. När man sitter i solen så är det minst 20+ grader. Underbart. Idag blåser det dock litegrann men vad gör det när man ändå inte har tid att sitta ute och njuta av strålarna.
 
Imorn vankas det ju 6 års kalas här hemma. Så kvällen kommer bestå av städ, fix och ballongblåsning. Tur att jag har en ballongpump så jag slipper tömma mig själv på luft haha.
 
Trevlig Lördag på er allesammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0