Yesterday.


Igår var jag, lilltuttan och mamma och köpte födelsedagspresenter till lilltuttan. Mamma/mormor betalde och lilltuttan valde vad hon skulle ha. Se så söt hon är där hon traskar ner för Storgatan med påsen i högsta hugg och handväskan hängande över axeln. Efter shoppingen gick vi på café.
 
I paketen var det en "Härmapa" och en Barbie. Både Barbien och apan härmar vad man säger.
 
 
Till middag blev det grillat innan mamma och Lille E styrde kosan uppåt landet igen. Freijsan fällde ett par tårar av saknad men det blev bättre efter en stund och jag fick tillbaks min mammagris till son efter att han i två dagar bara varit med sin morbror. Igår sken solen för fulla muggar och idag lyser den med sin frånvaro. Jag har en riktig slappar Söndag här hemma. Har inte ens klätt på mig. Ligger på soffan med datorn i knät och en kaffekopp. Barnen är ute och leker på gården.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0