Min knubbis.


Titta så knubbig våran lilla bebis har blivit. Från 2500 g till nästan 8 kilo på 5 månader. Han är verkligen världens gladaste bebis, för att inte tala om MATGLAD. Även om han precis ätit själv och så ska vi äta efteråt så sitter han och smaskar med munnen öppen för han vill ha mer mat och jisses så arg han kan bli om han inte får smaka. Ofta får han smaka från våra tallrikar också.
 
Han gillar gröt, kyckling och lax, fast som sagt det mesta går ner.
 
För några veckor sedan bytte Sempers ersättning ingredienser helt GALET om ni frågar mig och utan att gå ut med ordentlig information till användarna. Thor började kräkas något kopiöst och det luktade hemskt. Jag läste efter någon vecka att det var flera som var missnöjda med ingrediensbytet och då mailade jag till Semper. Fick även läsa att man skulle kontakta bvc för mer information och det gjorde jag men inte ens dom visste ju om att bytet hade skett. Jäkligt dåligt gjort av ett sådant stort och viktigt företag. Så här har dom i alla fall tappat en kund. Jag tänker inte köpa en grej till ur deras sortiment. Vi bytte ersättning och nu mår han mycket bättre, tur att det finns andra märken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0