21 Juli Söderköping, Norrköping.

På tisdagen åt vi frukost på hotellet vid 08:00. Sen styrde vi Pärlan mot Söderköping det omtalade glassparadiset. Tyvärr var det världens kö in på Smultronstället som hade den bästa glassen, så vi fick ta ett annat ställe. Sen vandrade vi vid Göta Kanal och förbi ån där Madicken fantiserade ihop historian om den nya killen i klassen som kasta skor och väskor i ån. 



Dom spelade ju faktiskt in Madicken i just Söderköping så det var kul att vandra runt i den mysiga lilla staden och kika. 

När vi hade kikat färdigt blev nästa stopp "Norpan" där åt vi lunch och gick i lite affärer. Mannen köpte ett Smartband till mig som kan mäta steg, sömn m.m, väldigt intressant med sömnen där. När jag sover själv sover jag hur bra som helst med Thor sover jag som en kratta, det syntes gott och väl på statistiken. Man kopplar ihop smartbandet med telefonen så ser man allt i en app där. Det finns även en display på själva armbandet. 

Efter Norpan for vi hem till Ingarö igen och umgicks med pappa och C. 
❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0