24 Juli.

Nu börjar det nästan dra ihop sig för slutet av resan.

Nu var det iallafall Fredag och för Pappa och C var det sista jobbdagen innan semestern startade. Vi passade på att göra ett "studiebesök" på pappas jobb och Pärlan fick en härlig spa-behandling. Nya däck och en redig skrubbning och tvätt. 


Loke inspekterar morfar i arbetet


Familjearbete.

När vi var färdiga på morfars jobb så åkte vi hem till Ingarö och packade ihop badkläder. Det var stekande sol så vi for till stranden i Långvik där pappa bor. 

Freija och Loke badade, Thor lekte med sandleksakerna på stranden. 

Jag hörde hur det prasslade bakom ryggen på oss så jag vände mig om och där i buskarna sprang en ödla omkring. Hjäääälp typ, men det var inte de värsta. När barnen badade så simmade de förbi TVÅ snokar framför fötterna på dom men barnen blev minsann inte rädda. Tur för mig att jag är en landkrabba och satt på stranden, haha. 




På eftermiddagen så kom pappa och C hem. Då spelade dom badminton med barnen och vi grillade hamburgare. 


Pappa och mannen bastade. Jag och Loke tog bilen till Orminge och hälsade på Karro och hennes barn. Barnen bakade cupcakes alldeles själva. Måste bara poängtera att JAG körde själv(!) i Stockholm med endast Loke som sällskap. Vi kom både dit och hem utan problem haha. Duktiga jag och körde med GPS gjorde jag också för att hitta till rätt adress. 

❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0