Sista dagen i Stockholm.

Nu har jag helt tappat bort mig i semesteruppdateringen men den sista dagen i Stockholm spenderade vi med min barndomsvän Karolina och hennes barn. Vi åkte till Skansen tillsammans. 



Det blev en riktig heldag. Det är så kul att se våra barn tillsammans. Freija och Mathilda är ju som att se mig och Karro flera år tillbaks i tiden. 

Det var en superdag och jag är så glad att vi hittade en dag att umgås på. Det är inte lätt att planera in alla gånger. 
❤️ 

Thor tyckte Skansen var super, han älskar ju djur i alla former och storlekar. Han kommer nog växa upp till en riktig djurvän han. 

Freija och Loke har ju besökt Skansen förut detta var nog tredje eller fjärde besöket för dom. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0