Året var 2015.


Igår läste jag igenom 2014 årsresume. Det är så kul att läsa tillbaka, vissa grejer har man ju hunnit glömma. 

Ett utav förra årets löften var att ta körkort and i did it!!! I år gjorde jag det. Bästa jag gjort i mitt liv efter min fina familj. I skrivande stund har jag haft körkort i 10 månader. Bara 14 månader kvar på prövotiden. 

Jag skrev ju in mig på en individuell intensivkurs 3 veckor tog det. Hade jag inte haft det sådär intensivt med körningar hade jag nog gett upp. Jag körde i princip 3 gr om dagen under hela kursen. Jag är så otroligt stolt över mig själv. Jag ser tillbaka och inser vilken kämpe jag har varit som har traskat överallt. Färdats med barn runt halva byn till skola, till förskola till jobb. Allt är så mycket lättare med körkort. 

I år har Thor börjat på förskola. Han trivs så himla bra. Det har inte varit några problem alls. 

Loke har börjat skolan eller 6 års. Han trivs också jättebra. På rasterna spelar dom bandy och han har äntligen börjat intressera sig för siffror och bokstäver. Han övar och övar på att skriva bokstäver och kan skriva mamma ☺️ och såklart sitt eget namn. 

Freija har börjat första klass och blivit en stor tjej. Hon läser, skriver och räknar. Hon trivs jättebra i skolan och på fritids. 

I år firade jag och mannen 10 år tillsammans och 3 år som gifta. Tiden går fort när man har roligt. 

I September började jag jobba på mitt "nygamla" jobb och jag trivs så himla bra. Det kunde inte ha blivit bättre. 

Det känns som att 2015 i det stora hela har varit ett väldigt bra och harmoniskt år. Vi har hunnit med mycket och bara haft det bra ❤️ hoppas på ett minst lika bra 2016. 

Jag satt och funderade på det här med nyårslöfte. Först hade jag ingen aning, men sen kom jag på det. Jag ska SLUTA impulsshoppa och istället ska detta bli sparandets år. Jag ska försöka spara så mycket pengar jag bara kan. Det blir mitt mål för 2016 😂 jag tror jag kan behöva ett stort lycka till! 

Tur att jag innehar ett presentkort på 700 kr då behöver jag inte sluta tvärt. Skämt å sido. 












Och där var lite bilder från året som gått. I en blandad kompott. 
❤️

Nu vill jag önska er ett Gott nytt år! 
Hoppas ert 2016 blir fantastiskt. 
🎉🍾🎊🏮🎆🎇🌌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0