Paket från Jollyroom!

 
I Fredags hämtade jag ut ett stort paket från Jollyroom. Jag och barnen har nämligen blivit utsedda till testbloggare/instagrammare för märket Woodlii.
 
I paketet låg ett picknickbord med parasoll. När jag först såg alla plankor och skruvar tänkte jag, detta kommer aldrig gå. Blondie med tummen mitt i handen liksom.
 
 
Men det var en jättefin beskrivning som va lättsam att följa så till och med JAG fick ihop både bord och parasoll. Loke hjälpte till att skruva.
 

Vi satte ihop bordet i köket och sen hjälptes vi åt att kånka ut det på balkongen.
 

Freija var pax försten att sitta in. Sen satt dom där med regnet smattrandes mot parasollet och läste böcker. Jag kan ju säga att vi INTE har en stor balkong men bordet får plats jätte bra och vi får även plats med bord och två stolar till oss vuxna. Vid det här picknick bordet får alla tre barn plats och vi vuxna sitter vid sidan av. Det blir nog många mysiga sommarmiddagar på balkongen när vädret tillåter. Fast barnen tycker att dom kan sitta där även om det regnar dom har ju lyxen att ha ett parasoll.
 
Blir du också sugen på att införskaffa ett Picknickbord så hittar du det på http://jollyroom.se klicka på länken jag precis skrev eller följ någon av länkarna i inlägget.
 
Jag och kidsen ger TUMMARNA UPP!
Och fler bilder kommer... både här och på Instagram. Carolinevnilsson heter jag där.


Kommentarer
Ann-Sofie

Åh vilket lyx! 👌🏼 Jättefint! Får du behålla det sen?

Svar: Ja det känns lyxigt! Jajamän de får vi ☺️
Caroline Nilsson

2015-06-01 @ 13:24:47
URL: http://nouw.com/fie
- ERICA -

Alltid lika kul med paket! :)

Svar: Ja verkligen! ☺️👍🏼
Caroline Nilsson

2015-06-01 @ 13:42:27
URL: http://ericabjorkander.weuntd.com
Sara-mamma till Viggo och Harry

Så fint, men flyttade ni inte till hus?!

Svar: Har svarat på instagram ;)
Caroline Nilsson

2015-06-05 @ 20:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0