Tjejjouren Pärlan.


I helgen har vi från tjejjouren pärlan varit på utbildning i Arvidsjaur. Vilken fantastisk utbildning. Så gripande. Vi har fått träffa så fina människor, ätit god mat och laddat våra ryggsäckar med massa kunskap och information. Carina som höll i utbildningen är verkligen en underbar människa. Vad mycket kunskap hon besitter och vilket engagemang att lära ut på ett bra sätt.
 
 
Vi bodde på hotell  Laponia, medan dom andra tjejerna stannade kvar på "Rolles" efter middagen så gick jag tillbaks till hotellet och kröp ner i ett bad. Sen somnade jag gott i hotellsängen. Utbildningen var 2 dagar så det var mycket information att smälta, men huvva vad jag saknar familjen när jag är ute på vift. Det var skönt att komma hem igår.
 

Vi tog en liten familjebild innan jag for på Lördagsmorgonen haha ;) Tyvärr fattas ju karlsloken.


Kommentarer
Eliz

Vad mysigt!❤️

2015-06-03 @ 22:04:16
URL: http://nouw.com/elizericsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0