Baka baka liten kaka.

 
 

Både igår och idag har det bakats kärleksmuffins här hemma. Tycker det är så tråkigt med rutor, det blir roligare i fina formar. Dom på första bilden syns ju dock knappt. På dom är det ugglor, köpta på Dollar och dessa ovan är i någon sorts hårdare kartong och är från Rusta. Har även likadana i mintgrön som jag tänkte göra ljusa muffins i med ljus glasyr och kanske något roligt strössel.
 
Sen mitt i den här andra satsen tog ju såklart kakaon slut så det var bara att pälsa på Tosse och mig själv och fara på affären (tacka vetja körkort) så det går undan, det blir inte ett halvdagsprojekt att fara på affären längre. Alldeles precis nyss ringde D och bjöd in mig på middag ikväll. Alltså sååå underbart.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0