Citronmuffins.


Nu har jag hängt i köket hela dagen. Bakning och matlagning. Även om en annan är bortbjuden på middag så ska ju kidsen ha sitt "dagliga bröd". Nu kastar jag minsann in bakduken och tackar för mig tills jag kommer på något annat kul som ska stå på kalasbordet.
 
Funderar på Brysselkex med rosa kanter, men det får bli imorgon eller någon annan dag.
 
Förresten jag har ju glömt att berätta för er, i Lördags var jag chaufför(!) haha. Jag lyckades köra vilse och blev tvungen att *Trumvirvel* backa bakom ett hörn! Och se det gick ju toppen. Idag var det snålt med parkering på Coop också men jag lyckades minsann klämma mig in på en liten ruta mellan massa bilar. Highfive med mig själv i backspegeln liksom...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0