Freija 7 år.

Den dagen för 7 år sedan när Freija föddes snöade det inte, det gör det idag. När hon föddes strålade solen genom fönstren på Sunderbyns sjukhus. Det fanns inga lediga rum på BB så i blev placerade på en annan avdelning, senare på eftermiddagen fick vi flytta över till BB efter att vi frågat. Dom hade glömt bort oss. Jag minns hur jag var helt förtrollad i hela kroppen. Jag kunde för mitt liv inte förstå hur jag och Christoffer tillsammans hade skapat denna lilla perfekta individ. 3275 g och 47 cm lång, ren magi.
 

Älskade underbara unge
 
Du med en vilja av stål, du säger vad du tycker och bryr dig alltid om människor i din närhet.
Du är nyfiken och ivrig att prova nya saker. Du är en fantastisk storasyster. Du är bäst på att vara du.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0