Loppiblogbag - ACO MiniCare.


Tänkte skriva ett kortfattad recension av produkterna vi har hunnit testa och produkterna vi hunnit med är,
Minicare Babymousse, Minicare baby zinc cream och Minicare washlotion.
 
Minicare Babymousse får 5 av 5 +++++
Helt underbar mousse för det första så blir inte barnet halt som av vanlig duschcream och sen så känns den så mild och bra. Älskar rengöring i mousseform. Jag tvättar inte bara sonen med den utan även mina egna händer. Denna kommer jag ABSOLUT att köpa hem själv.
 
Minicare baby zink cream får 4 av 5 ++++
Jag har tidigare använt mig av en zinksalva från ett annat märke och den var så himla stel och svåranvänd den kladdade bara, denna var helt underbar mot babyrumpan, mjuk och följsam och lätt att torka/tvätta bort.
 
Minicare washlotion får 2 av 5 ++
Jag testade den men kände inte alls någon lotionliknande, huden kändes precis som innan. Jag testade den dock MED vatten och man kan ju använda denna utan också, men då förstår jag inte riktigt principen med wash. Vi håller oss nog till moussen och vid behov smörjer vi in med en vanlig lotion efteråt.  
 
Det var kul att få testa på dessa grejer och jag fick ju upp ögonen för TVÅ underbara produkter som vi kommer fortsätta att använda oss utav.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0