Loppiblogbag-Skönhet.


Igår hämtade jag ut den här blogbagen på Ica. Loppiblogbag skönhet.
 
Innehållande:
Te
Mascara
Parfym
RFSU Balance
Presentkort på Pierre Robert
Bio-oil
Miniriskakor
 
Ska bli intressant att testa, kommer skriva en recension senare. Tänkte bjuda min tedrickande mamma på te i helgen är hon snäll kanske hon får en riskaka till. Dessutom verkar det där teet vara något för mig i skrivande stund då Thor har smittat mig med en dunderförkylning de innehåller ju D-vitamin och smaken är som gjord för mig Ananas, apelsin, kokos och rosenblad. Det står att det bidrar till att bibehålla immunsystemets normala funktion m.m. Jag återkommer med recension på paketet som sagt.
 
Tack Loppi för ännu en fantastisk blogbag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0