Med livet som insats.

 
Igår hämtade jag hem Dessi från Kallax. Mitt livs läskigaste resa på egen hand. Första gången jag kör i mörker. Kan säga att det var med hjärtat i halsgropen från Älvsbyn till Kallax. Jag blev en hel timme förtidig också så där satt jag på parkeringen och spelade mobilspel tills Dessi och hennes kollega kom.
 
Idag har jag skjutsat Freijsan till skolan för första gången. Asså vilken skillnad på att gå. Haha. Poff så var man hemma igen utan att ha andan i halsen och känna sig halvdöd. Energin på 100 liksom.
 
Skulle egentligen ha hälsat på en vän och deras nytillskott idag men då Tossen har haft feber och varit hängig fick vi ställa in det. Nytt försök någon annan dag i veckan. Han hade nästan 40 grader i Lördags och var helt sänkt. Bara sov och yrade, han gjorde några tappra försök att ställa sig på alla fyra men det slutade med plattfall och huvudet vilandes på kudden.
 

Snygg killen igår
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0