My&Jag.

Jag är med i världens bästa mammagrupp. Vi är ett gäng tjejer som har hängt ihop över 1 år nu i en grupp på Facebook. Vi väntade alla barn i Juni 14. Den här mössan fick Freija i present av en mamma i gruppen. Lillan blev så himla glad. Sofie hon som gjort mössan har en egen sida på Facebook där hon säljer sina skapelser. Kika in vetja hon gör så himla mycket fint My&Jag hon finns även på Instagram under namnet Myochjag1. Jag köpte två par jätte fina byxor till Thor av henne för ett tag sedan sen har hon sytt mössor, dregglisar, vantar av tyg som jag skickat till henne tidigare. Hon är grym 


Kommentarer
Anonym

Blir ju alldeles rörd❤️ Tack snälla för så fina oed❤️

2015-03-23 @ 12:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0