Onsdag.

I morse vaknade vi 05:05(!) Jag, Freija och Thor. Sen har vi ju vår sjusovande kille Loke som gärna drar sig läääänge. Tänk om man fick vara Loke för en dag eller två, bara sova och må gott. I morse stod jag i alla fall som värsta "bullmamman" vid spisen och kokade varmchoklad till lilltuttan som har friluftsdag i Kanis hela dagen. Snacka om att dom har tur med vädret. Strålande solsken och plusgrader.
 
Just nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur att tömma min mobil på bilder, filmer osv. Jag måste alltid radera för att få plats med nytt. Nu lägger jag in allt på datorn och raderar allt på telefonen.
 
Idag ligger min mormor barnens gammelmormor på operationsbordet eller ja jag vet inte om det är en OP eller vad ingreppet nu kallas. Tror hon skulle göra en sprängning i hjärttrakterna. Pratade med henne igår i telefon  sen när jag ringde senare på kvällen så svarade hon inte. Jag ville ju veta mer, men jag hoppas jag får tag på henne ikväll. Hon åkte in till PÄS med ambulans i Måndags och nu är hon på Sunderbyn.
Lilla mormor
 
 
 
Thor har ju fått tid till Sunderbyn också ang den försvunna kulan. Den 1 april ska vi dit på besök och undersökning sen får vi väl domen om huruvida vi ska gå vidare om det blir OP eller inte. Jag hoppas ju att kulan ska hitta hem på egen hand utan några jobbiga ingrepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0