Recensioner.


Te SOLLJUS från Friggs.
 
Riktigt gott te och jag kände mig piggare efter 2 koppar, även halsen blev bättre. Jag är ingen tedrickare men i förkylningstider kan det slinka ner både en och två koppar. Smaken får högsta betyg. Sen hur den gör en piggare på längre sikt kan jag faktiskt inte säga, men jag lär nog köpa hem denna själv också.
 
Mascara från Yves Rocher Volume Elixir.
 
På bilden ovan har jag som ni ser lagt på mascara på ena ögat och lämnat det andra. Jag tycker man fick längd på fransarna bara efter något drag med fylligheten fick man verkligen jobba med och då blev jag ändå inte riktigt nöjd. Borsten var i alla fall bra och hade en bra form. Kommer inte köpa denna. Jag har ju en favorit sedan tidernas begynnelse, men det är ju kul att testa nytt för att kanske kunna byta ut favoriten, men det verkar dröja ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0