Söndagen.

Nu fåre baske mig vara slut på dom här pensionärsfasonerna vet ni när tant slog igen sina gröna igår? Jo klockan var inte mer än strax efter 21:00. Jag skulle ju se Wallander. Men att gå upp i gryningen sätter tydligen sina spår. I morse tog dock Lilleman sovmorgon jag fick väcka honom vid 07:30 för att hinna lämna lilltuttan på skolan. Själv vaknade jag vid 06:00 när mannen for iväg på jobbet.
 
Jag har all tid i världen att FÅNGA DAGEN numera. Upp i ottan och i säng innan mörkret knappt hunnit lägga sig. Det är rart med barn. Värst är ju lilltuttan som är så attans morgonpigg, det är ju hon som väcker hela hushållet. jag förstår inte vart hon får energin ifrån.
 
 

Igår hängde vi i trädgården. Jäklar vad hård snön är, kommer ju ta evigheter innan det smälter bort. Fast det är ju samma visa varje år, man tror att det här det kommer aldrig försvinna men det gör de, varje år! Vi släppte ut tossen på grönbete eh vitbete... i snön. Han var inte alls så imponerad av snön som vi trodde att han skulle vara. Krypa runt där i iskall snö, kul morsan, kul farsan...
 
 
 
Tacka vettja bada de är professorns melodi.


Kommentarer
S

Vilken himla söt badbild!!

2015-03-16 @ 21:01:29
Lina - mamma till Wilma och Wiola

Så häckla söta barn :) speciellt bilden längst ner 😍😍👌👌👍👍😃😃 så sött

2015-03-17 @ 10:21:52
URL: http://liniz.blogg.se
Lina - mamma till Wilma och Wiola

Så häckla söta barn :) speciellt bilden längst ner 😍😍👌👌👍👍😃😃 så sött

Svar: Tack :D
Caroline Nilsson

2015-03-17 @ 10:21:52
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0