Yesterday.

Igår hade jag utvecklingssamtal på Lokes förskola. Innan samtalet utmanade Loke mig i supersvåra pussel(!) haha undra vilken ålder det va ifrån, medtanke på att det var på en förskola. Krokiga och sneda bitar med konstigt motiv. Samtalet gick i alla fall toppen. Han är en SNÄLL kille som gärna vill busa till det ibland men så ska det ju vara sa pedagogen. Till hösten börjar han skolan och då kommer dom tydligen splittra gruppen i olika klasser. Förra året (freijas klass) satte dom ju ihop en hel klass på två förskolegrupper från hennes förskolan i år är dom bara 10 st. Håller verkligen alla tummar att han hamnar på samma skola som Freija där kan man ju redan alla rutiner och vet hur det fungerar och det gör även Loke.
 
Efter samtalet så for jag på bvc med Lilleman. Frisk och kry som en nötkärna och vikten låg på ca 10,1 kg. Vi fick även en tid för Lokes vaccin och 5 1/2 årskontrollen i april.
 

På eftermiddagen var Freijsan hem till en kompis och lekte, jag skjutsa dit henne så var hon där själv och kul hade dom tillsammans så det får vi göra om.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0