Då var det Fredag igen.


Helgen ska väl ägnas åt att kurera min slitna kropp. Har haft så jäkla ont hela veckan. Jag har smörjt och smörjt med typ Voltaren men det hjälper ju föga. Inatt var jag upp TVÅ gr och kladda på smorsel men det gjorde ju varken från eller till. Jag kan ju tänka mig att 1,5 års kånkande på Thor sätter sina spår. 

Sen så jobbar man ju imellan åt i en slitsam bransch. Dock borde jag ju kanske börja träna för att kroppen ska orka. Bygga upp lite muskler på min taniga kroppshydda så den står pall för lite slit och inte bara säger upp sig. 

Men nu hoppas jag att helgens vila ska göra susen så jag är fit for fight till nästa vecka igen. BAM 👊🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0