Helgen.

Utsikten från hotellrummet. Bor man på Pite havsbad är väl havsutsikt ganska givet. Bilden är tagen igår på morgonen. Vackert är bara förnamnet. 

I lördags så tog vi bussen till havsbadet för kurs med tjejjouren. Vi har övat på samtalsteknik hela helgen. Mycket lärorikt och intressant. Tänk vad mycket betoning, tonfall och kroppsspråk gör. Jag kan mena en sak men för dig uppfattas den helt annorlunda för att jag  säger det på "fel" sätt eller använder kroppen på ett sätt som inte passar i sammanhanget. Det finns så mycket man bör tänka på i talet och kommunikationen. 

På kvällen åt vi middag och öronen fick lyssna till Robert Wells julmusik. Jag moffa polkagrisar och knäck 😉 köpte en alkoholfri drink Strawberrybomb. Vilken grej den var sååå god. 



Såhär tjusiga var jag och Dessi, det var discotröjans dag. Haha skämt åsido liksom men vi glittrade fint båda två. 


*Bling Bling*

Igår var jag jätte trött. Sov så himla dåligt. Varmt i rummet, svettiga täcken och bara bläää! Så jag var på rätt trist humör igår. Borta bra men hemma bäst. 

När jag kom hem var det bara att svira om och fara ut och kika på skyltsöndagen. Vi köpte julskinka och chokladkalendrar. Sen kikade vi på de obligatoriska fyrverkerierna. 

Sen kom mina bröder och svägerskan förbi på kaffe, en händelserik helg. 

Nu väntar en fartfylld arbetsvecka. Är ledig en dag på hela veckan. Så in i jobbdimman 🙌🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0