Penny girl.

För två månader sedan blev Freija medlem i bok/hästklubben Penny girl. Man får ett paket i brevlådan en gång i månaden. När jag var liten hette klubben Pollux. 

Jag älskade Pollux och man var alltid så förväntansfull när slutet på månaden närmade sig. Man traskade hem från skolan och slängde sig över brevlådan. Jag och min bästa kompis prenumererade båda två. 

Jag var rädd för hästar i verkligheten och hon var allergisk 😂 vi älskade hästar på avstånd minsann. 

Det är verkligen nostalgi att se Freija slita upp paketen som kommer. Det trista är bara att nu är det jag som står för räkningen inte som på den gamla goa tiden när mamma betala. Räkningen går i arv 😂😉

Prenumererar era barn på något?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0