Snart 6 år.

Snart fyller Lomannen 6 år! Stora killen. Jag har beställt lite presenter en fotbollsoutfit i stlk så den passar till nästa säsong. En fin fotboll, Lego med Thor ni vet Avengers. Sen vet jag inte om det var nåt mer. 

Han önskar sig även en sparbössa utformad som en robot i silikon. Sen försökte jag hitta fotbollsbilder som man samlar i album men den säsongen var ju tydligen slut, får kolla i stan. 


Tidigare sa han ju att han aldrig vill klippa sig för han ska ha likadant hår som morfar. Nu vill han klippa sig så vi måste få tag i en rakapparat till vårat lilla troll. Tycker han är så fin med massa hår , men de blir ju så varmt för honom. 

Loke fyller år på en Lördag och givetvis jobbar jag. Jag vågar inte ens fråga om att ta ledigt nu när jag måste vabba med Thor en vecka så vi får helt enkelt fira hans födelsedag en dag innan den riktiga dagen. Alltså på Fredagen för då är jag ledig. Vill han bjuda kompisar så tar vi det helgen efter den riktiga födelsedagen. 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0