April, april.

Då var det April. Jisses vad tiden går. Påsklovet har passerat och jag har precis avslutat en jobbhelg så nu är jag ledig 3 dagar. 

På onsdag håller Kvinno och tjejjouren i Älvsbyn en föreläsning på Forum (biosalongen) jag ska självklart dit. Även om jag redan hört Annika Östberg tidigare. Hon är en fantastisk föreläsare och jag tycker alla som kan och vill ska komma och lyssna. 


Idag började skolan och förskolan om, men både Loke och Thor har hostat så mycket i natt så dom fick vara hemma. Freija kom iallafall iväg till skolan. 

I Torsdags blev ju Freija 8 år. Vi firade hela dagen och hade mycket besök. Hon fick så mycket fina saker och en massa pengar så hon kunde köpa vad hon ville. Hon köpte Bratzdockor och ett hus jösses så dyrt med sånt.



Jag och Freija gjorde en marsipantårta som vi dekorerade med jordgubbar.



Min fina 8 åring som panda. 
💕

Näste att fylla år är Thor. Vi är nästan färdiga med hans presenter bara den största kvar. Ett kök. Han älskar att laga mat och vispa i grytor. Vi ska köpa Ikeas kök "duktig". Det gillar han. 

Klart slut ✌🏼️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0