Hej på er!

Äntligen Måndag! 

Jag har jobbat hela helgen. Så idag börjar min helg. Ledig måndag och tisdag sen har jag utbildning i Luleå i två dagar. Utbildning 2 av 3 till arbetsplatsombud. Så denna vecka jobbar jag endast Fredag. Sen är det helg igen och då ska jag äntligen få träffa min morris. Har inte träffat henne sen i januari när jag fyllde år. 

I Fredags var jag och Tosse på äventyr i Luleå. Vi hälsade på en kompis till mig och en kompis till Thor. Mycket trevligt. Sen åkte vi buss hem. Trodde Thor skulle vara mer imponerad över bussåkandet men inte det han var mest putt. Han satt och tittade på traktorer och lastbilar på min telefon hela vägen hem. Han älskar verkligen fordon. 

Annars har det inte hänt så mycket hos Nilssons på senaste. 

Imorgon har jag och Loke utvecklingssamtal i skolan. Första gången, kan ju bli spännande. Speciellt med tanke på att han och tre kompisar försökte rymma från skolan förra veckan. Dom har så spännande idéer dom små. Tur att dom inte hann så långt innan någon kom på dom 😂 Skolka redan i förskoleklass, det går verkligen inte för sig, men dom skulle ju "bara" hem till en kompis. Småpojkar alltså. 

Nä hörni på återseende. Har inte ens några bilder att bjuda på. Så kul är jag. 

Kram ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0