Personlighetsanalys.

Jag har inte alls hunnit uppdatera er om utbildningen där vi fick göra ett personlighetstest. Jag blev så GLAD över mitt "resultat" det jag kämpat för så länge visar sig nu. Jag känner mig själv väl. 
 
Det mest konkreta var när vi pratade om en buss, MIN buss och vem som kör den. Jag kör min buss själv, jag har kastat av människor från min buss människor som äter upp min energi människor som bara tar och tar och inte ger något tillbaka, det började jag med för längesen. Jag har även låtit människor hoppa på min buss och åka med. Jag har under de senaste åren träffat fantastiska människor som är kvar på min buss samtidigt som jag fått vinka adjö till andra. 
 
Hur mycket energi ska vissa saker/människor behöva ta? Vad är viktigt för mig? Och vad bör jag prioritera? 
 
Vi fick alla massor med papper med vår personlighetsanalys. Saker vi borde bli bättre på och saker vi var bra på. Alla människor borde få genomgå en sån här analys jag tror människor skulle bli mer förstående för varandra då. 
 
Min personliga färg var GUL. Jag kan nästan säga att jag helt hundra var GRÖN för några år sedan alldeles för grön. 
 
Idag är jag den människa jag trivs att vara, den jag vill vara och den människan som jag mår bra av att vara. 
 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0