Bokrea!

Mysigaste rean på hela året tycker jag och dessutom nyttig och nödvändig. För läsning kan man aldrig få för mycket utav. Det kan man av alla andra reor. 

Först hade jag tänkt gå på Coop och köpa ett par böcker där till barnen, men då fick jag ett mail från Adlibris så jag kikade in där istället. Där var alla böcker jag hade tänkt köpa 10 kr billigare och det var gratis frakt så jag beställde dom istället. Då fick jag i princip två böcker gratis. Jämfört med om jag hade köpt dom på Coop. 

Det blev 7 lätt att läsa böcker till Freija och Loke. Böcker som passar dom båda. Freija läser ju men Loke håller på att lära sig. Det är klurigt att knäcka den där läskoden innan det flyter på. 


Jag gillar dessa böcker. Fina bilder, bra och lätta handlingar för barnen att förstå. Freija brukar låna liknande böcker på biblioteket på skolan. 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0