Oj vad veckorna går.

Fullspäckade veckor hela tiden är det inte jobb så är det annat. Känner verkligen hur skönt det ska bli att vara ledig en hel vecka med barnen till sportlovet. Det behövs, jag är så sjukt trött nuförtiden. 

Äta, jobba, träna, familj sova.
L-I-V-E-T

Till och med helgerna detta år har varit fullbokade hittills och två till bokade framöver. Sen, sen kanske man får lite lugn och ro, eller inte för efter två fullbokade helger vankas jobbhelgen 🙈
Vuxenlivet kanske det kallas. 

Hur som helst med träningen går det bra. Vikten står på plus 5 kg. Så just nu händer det inte så mycket på viktfronten, men armarna börjar ändra form and i like it. 

I helgen har jag och 8 andra brudar varit i Skellefteå och firat en vän som fyllt 25. Vi var på Boda Borg sen bodde vi på hotell och åt på restaurang m.m.


Vid middagen så var det även en show. Det hade vi ingen aning om att det skulle vara. Gamla godingar med Rickfors, Hylander och Rogefeldt. 

Jag ska köpa vingar för pengarna! 
💸
Maten på verandan där vi åt var så jäkla usel, eller förrätten var toppen men resten 👎🏼👎🏼👎🏼 Hur fasen kan man skriva potatispuré och servera PULVERMOS?! På en flådig restaurang med linnedukar och kristalliga lampor?! För att inte tala om köttet, jag och 5 till fick helt värdelösa bitar medan dom andra tre fick bra bitar. Som grädden på pulvermoset fick jag även ett TALLBARR i maten 😖 specialkryddning? 

Tyvärr frågade dom aldrig vad vi tyckte om huvudrätten så vi klagade inte, men tant funderar på att skicka iväg ett litet mail. Hade jag velat ha pulvermos hade jag ju gått på korvmojjen istället för på fin restaurang. Jag äter inte ens pulvermos hemma. 

Nä slut tjurat över det 😆


Bjussar på en morrisbild från i Lördags.
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0