1 Januari 2016.

Nytt år då och nu ska man lära sig skriva 16 istället för 15 😁

Igår åt vi helstekt oxfilé, potatisgratäng, varm och kall bea och sallad. Jag glömde göra rödvinssåsen 😓




Januari, födelsedagarnas månad. Alla fyller år ja nästan alla. Jag, mannen, Dessi, Lina, Madde, fastrar, fasters man, gammelfarmor i himlen mfl.

Idag firade vi in det nya året med pizza. Det måste man ju på pizzansdag. För mig blev det Aramos fantastiska kebabpizza, men mannen tappade pizzasalladen i marken påväg ut 😅 så det blev utan sallad. 

Om en stund kommer Dessi och Madde hit, dom har "hyrt in sig" på min soffa för att få se Beck Gunvald som har premiär idag på Cmore. Eftersom jag har play har jag kunnat se den hela dagen men vi ser den klockan 21:00 när den visas på tvn. Ska bli spännande. 

God fortsättning! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0