29 Barre om 11 dagar.


Om 11 dagar blir hon där ⬆️ 29 Barre!
Tiden bara springer iväg man hinner knappt vänja sig vid att man är 28 så fyller man 29. Ibland när folk frågar hur gammal man är så måste man liksom tänka efter och när man kommer fram till svaret så undrar man liksom hur tusan man har hunnit bli så gammal, men man är ju inte äldre än man gör sig. Ibland föredrar jag att vara pensionär och då lirar jag Bingolotto och bilbingo. Man lär ju variera sig för att inte bli less. 

På önskelistan står ju fortfarande den där förbaskade Volvo xc90'n som inte verkar hitta hem. Hur länge har den egentligen stått på listan nu? 

Sen önskar jag mig en Glossybox prenumeration. Lite vardagslyx i mitt oglammiga liv 😉✌🏼️

En utlandsresa vore inte så dumt heller, till nåt varmt land med mycket sol. 

Nästa år fyller man TRETTIO, smaka på det ordet 😅 jösses så gammalt det låter. TRE, NOLL, 30...

Jaja det är ju 377 dagar kvar tills dess.
Det är ju skottår i år också en dag extra som 29 åring phuu 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0