Aj aj!

Hela helgen har gallan gjort sig påmind. Inte så att jag legat i fosterställning men molande värk hela tiden. Imorse när jag vakna var det hemskt. Har legat i sängen hela dagen och nu börjar det släppa. Ska ju jobba ikväll och har inte tänkt vara hemma. Min galla är verkligen periodare. Det kan gå månader, den följer inte något direkt matmönster för när anfallen kommer, men just under jan-feb då brukar den tjorva. Vad jag än stoppar i mig. 

Hoppas iallafall slippa det värsta anfallet men det brukar ju alltid sluta i ett dunderfall innan det försvinner helt och dyker upp ett år senare 😆 skit galla! Sen ska man behöva kriga som en idiot för att få den bortopererad och det har jag ingen lust med inte tid heller för den delen. Har precis matat gallan med en kopp latte i sängen ☺️

Nu måste jag stiga upp! 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0