Happy birthday to ME!



Då var man 29 år

I fredags kväll kom pappa och C hit från Stockholm. Dom sov över till Lördag så jag fick äta mysig födelsedagsfrukost med dom. Egentligen kom dom upp för att fira C's mamma som fyller 80 år på Tisdag. Så på eftermiddagen körde Poppe iväg dom till Avan. 

Jag fick en parfym från Victorias secret och tulpaner av dom. Parfymen doftade helt fantastiskt! Tydligen fanns den i ännu större format så den skulle dom kolla efter åt mig nu när dom åker till LA.  Jag får nästan panik av att använda den för jag vill inte att den ska ta slut 😂 fast flaskan är fortfarande full. 


Senare på FM så kom även mamma och co hit och firade mig. Så himla kul när hela familjen är samlad. Det är typ den bästa presenten man kan få. Syskon, mammor och pappa ❤️

Av mamma fick jag den fantastiska buketten på bilden ovan och även den vackra vasen. Sen fick jag presentkort på Emmas hudstudio. Nu ska jag bara bestämma mig för vilken behandling jag ska ge mig på. 


Mamma och co bjöd på Tacos till middag och sen sov dom över. 

Tack allihop för en toppen födelsedag! 
Älskar er ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0