Marisar.

Jäklar vad jag drömmer nu förtiden. Inatt drömde jag att vi hade massor med dolda rum i våran lägenhet. Vi hade inrett ett rum till Loke när vi flytta in och sen bodde han ändå i ett annat för att vi hade glömt bort alla dolda rum. 

Det fanns en stor källare med massa mystiska gångar man kunde krypa i och det växte något konstigt vitt i gångarna typ som vit möglig mossa. 

Vid ett rum stod en barngrind vid ett fönster och helt plötsligt uppenbarade sig en liten flicka där. Det visade sig att flickan "gick igen" hon hade tydligen ramlat ut genom fönstret och såhär i efterhand hade någon ställt dit en grind. Flickan var liten. Typ i Thors ålder. Jag lyfte upp henne och fick hennes historia berättad av någon äldre person som var på besök i våran konstiga bostad.

I mitt och mannens sovrum var det ett fönster från golv till tak. Uppe i vänster hörnet på fönstret var det ett skotthål 😱 så det var is på rutan både på in och utsidan. Det var helgalet.

När man titta ut genom fönstrena så var det typ i markhöjd allting det var som att vi bodde i nåt konstigt slott. Det ända rummet med utsikt var mitt och mannens sovrum annars såg man bara buskar när man titta ut.

Det är inte första gången jag drömmer om konstiga lägenheter på senaste tiden. Sist var det om en lägenhet med dubbelkök där kaffebryggaren inte fungerade 😅

Och på nyårsdagen vaknade jag upp vid 10 av att Dessi ringde men henne var jag så jäkla sur på i en dröm så jag svara inte. Haha. Hon ville hellre dejta än att fara iväg på vårt bestämda äventyr 😂 men jag ringde såklart upp sen. 

Vart fasen får man allt ifrån? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0