Nu ska jag bli fit.

Arrå ni läste rätt. Igår var jag med två av mina arbetskompisar på gymmet. Jag fick en guidadtur av gymexperterna Britta och Susanne. Sjukt imponerad av deras flås på motionsbandet eller springbandet vad tusan det nu heter. Dom sprang och sprang medan jag tittade på 😂 jag var inte där för att träna motion. Min motion och mitt flås är värdelöst men det är inget jag tänker fokusera på nu. 

Jag ska styrketräna och lägga på mig 13 kg hade jag tänkt. Både igår och idag har jag mått så sjukt illa av all mat och proteindrinkar som jag öst i mig. Magen är som en sprängfylld jäkla ballong 🙈

Poppe gnäller om att jag ska dricka drinkar hit och dit men jag tycker det är viktigt att få mig så mycket som möjligt via vanlig kost. Så jag äter alltid mina mål med mat och dricker drinkarna efteråt. Mat är väl ändå den bästa och rätta vägen tänker jag. Sen kan man ju i efterhand krydda med en proteindrink. 

Idag har jag druckit tre protdrinkar. Det är inte gott men det är bara klunka. 

Just nu äter jag kvarg med bär 😆

Har överstigit det jag bör få i mig på en dag för längesen 😂

Imorse klockan 08:00 var jag på gymmet själv. Det var inte en kotte där så det var bara skämma ut sig och pusta på i sin ensamhet. Britta och Susanne hade ju hunnit visa mig alla maskiner dagen innan och jag hade kört några olika med Britta som värsta proffset bredvid mig.

 Imorgon får jag sällskap på gymmet 06:30! 😴 bara stiga upp i gryningen. 
💪🏼🏋🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0