Onsdag.

Premiärköpte årets första tulpaner i Måndags. Min favorit blomma 😍


Egentligen var jag ledig igår men jag gick ut och jobbade extra. Det var faktiskt skönt att komma ut och jobba efter ledighet Fre-Mån. Göra lite nytta. 

Ikväll är det jobb igen och resten av veckan med. Sen på Fredag kväll får vi finbesök 👌🏼👍🏼

Igår var jag så sjukt sugen på semla. Mannen åkte ut på semeljakt och kom hem med NOLL semlor. Slut överallt. Finns det något värre än när man är dösugen på nåt så finns det inte 😁

Påtal om semlor, det har ju hypats om att man kan skänka bort semlor gratis via Semlogram.se men wow vad bra tänkte jag, men då kunde man minsann inte göra det i Norrbotten så jag kollade Stockholm istället men nä inte fasen funkade det där jag hade tänkt iallafall. Snacka om begränsat erbjudande 😡





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0