Morsning!

Då var det Söndag igen. Igår beställde jag såååå snygga brillor. Blev så kär i dom så jag beställde både solbrillor och vanliga med samma båge. Man fick halva priset på andra paret. Nu måste jag vänta i ca 10 dagar. Åh jag vill ha dom NU!!! 

Dessutom var det verkligen supertrevlig personal på Smarteyes i Piteå. Dit kommer jag återvända. 

Glömde tyvärr ta bild på brillorna så ni får också vänta i 10 dagar. 

I veckan har jag varit på dom sista utb-dagarna i AO utbildningen. Så nu har vi fått diplom 🙌🏼 lite tråkigt att det är slut för vi har haft så roligt och lärorikt har det varit. Ser fram emot fler utbildningar framöver. 


Nostalgigodis fick rädda eftermiddagarna på utb när man började bli trött och nya Sprite med mynta den var jätteäcklig! 

Imorn är det nationaldagen och jag jobbar kväll. Har jag tur kanske jag hinner dejta morran i Luleå innan 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0