Två dagar kvar.

Till sommarlov! 

Jag har sån ångest över att Freija och Loke har avslutning exakt samma tid på olika ställen. Jag vill vara på båda. Lokes första avslutning, och Freija som sjunger så fint. Mamma kommer gå på Freijas har vi bestämt. Hon måste verkligen filma sångfågeln. Jag vill inte missa det. Hon sjöng en så fin sång för mig igår en Norrbottnisk sommarvisa som innehöll både midnattssol och hjortron. Den var så fin! 

Jag blir ju så otroligt blödig på skolavslutningar det är en kamp att hålla tårarna tillbaka. Se glädjen i barnens ögon, hur dom tar i från tårna och sjunger dessa fina sommarsånger och ser fram emot sommarlovet. Det är bara ladda med näsdukar för nu ska morran på skolavslutning 😂 

Imorse fick jag ett härligt uppvaknande. Undra hur jag såg ut i ansiktet när jag fick syn på det här! 


3,5 meter vägg tapetserad i två terminers teckningar och texter. Dock fanns det en herrans massa papper kvar som hon inte hunnit hänga upp men detta räckte gott och väl. Färgglatt i vårt vardagsrum 😂😅👌🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0