Hello Friday!

Då var det Fredag igen och för mig vankas det jobbhelg. Sen är det semester!!! Så skönt och så kul att få umgås med mina favoriter i flera dagar. 
 
Igår for jag till Luleå med svärmorran, Thor och Silas. Vi besökte Djurmagasinet och provade overall. Den minsta var alldeles för stor, så istället blev det ett jättefint fodrat "täcke" för 599 kr. Overallen skulle ha kostar 549 kr. När jag ringde Piteå var det ännu dyrare där. Så det blev som sagt en tripp till Luleå. Silas hittade även en leksak som pep. Observera PEP nu piper den inte alls för han har redan förstört pipet 😂 Men den prasslar kul iallafall. Sen fick han ett gottigt ben att gnaga på när vi åkte hem.
 
Jag var även in på ÖoB och hittade så fina burkar och en liten mjölkkanna som jag inte kunde motstå. Sen köpte Thor en chokladkalender till jul men den förstörde han minsann under resan hem så nu får han ingen ny. Möjligtvis en Pixi som förra året. Till Loke köpte jag en pokémonkalender och Freija har fått en med smink en ny sminkgrej varje dag fram till jul. Den innehöll allt från läppstift till nageldekorationer. Så det kan hon ju piffa på med på lediga dagar. 
 
I Tisdags var jag på bingo med mormor på PRO (haha) jorå jag och pensionärerna. Mormor har tjatat så länge om att jag ska följa så nu fick jag tummen ur. Jag vann inget på bingon men jag vann på lotteriet. En påse kanelbullar och fyra st kaffekoppar. 
 
Hoppas alla får en härlig helg! Det ska jag ha på mitt kära jobb. 
 
❤️
 
 
Men bild från i veckan när vi besökte gammelmormor och Thor fick leka med morbrors gamla bilar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0