Hello Monday!

 
Då vare back to reality, och vardagen. Kidsen är skjutsade till skolan. Jag Tosse och Silas myser hemma men funderar på att åka till Luleå eller Piteå och köpa en overall till Silas. Såg en jättefin i Luleå på Djurmagasinet, väntar nu på att dom ska öppna i Piteå så ska jag ringa och fråga om dom har den där i rätt storlek Och färg. Isåfall är det ju närmre att åka dit, men jag tycker dom är bättre och trevligare i Luleå, det kanske beror på vem man pratar med. 
 
Jobbar kväll, ikväll sen är det en kortis imorn och sen är jag ledig igen innan det vankas helgjobb 🙌🏼 och på Söndag ska morran på bio, kan ni gissa vad jag ska se? Hehe svårt va? 😉
 
Och på Måndag är det äntligen höstlov. Då drar vi jag, kidsen och Sillen. Semester i Tornedalen 👍🏼
 
 
Kolla så fina dom är Silas och hans bästis Molly 😍
 
 
Och här är Silas från en utav våra promenader i helgen. 
 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0