Long time no see!

Det var herregud längesen jag bloggade, så pass att dom har ändrat hela bloggplattformen så jag inte fattar hur man bloggar från appen. Så nu får jag blogga oldschool via safari. 
 
Jag tänkte visa upp min tatuering jag har gjort under sommaren. Mitt egna lilla Muminhus. Är så kär i det. Jag började med det i Juni och i september blev det klart. Nu kommer bilder. 
 
 
Efter första sittningen såg den ut såhär. Helt galet fin! 
 
Och här är slutresultatet...
 
 
Men halvdålig bild då jag försökt ta själv, ska försöka få nån annan att plåta så den inte blir så mörk, men ni ser ju på ett ungefär. Helt jäkla lovely! ❤️
 
Drömde inatt att tatueringen hade släppt helt från benet efter att jag duscha igår. Det kändes så verkligt, i drömmen var jag påväg att maila tatueraren och fråga vad fan det var frågan om 😂
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0