Tisdag.

Igår var jag sådär larvigt effektiv. Åkte hem till en kompis på morgonen och drack kaffe. Slängde ihop en pannkaka medan jag sprang med dammsugaren, skurmoppen och renbäddade sängen. Sedan gjorde jag flådigt mellis till kidsen efter skolan. Varm choklad med grädde Och tillsist en stor gratäng till middag och lite handling på både Coop och Ica. Så jäkla skönt, helt plötsligt kom energin tillbaks. 
 
 
Jag var ju på läkarbesök i Torsdags, har höjt min medicin med 10 mg för jag har tyckt att den inte hjälpt på senaste. Kanske så är det ljuset i tunneln som börjat visa sig nu 😉 Vaknade till och med utvilad imorse innan klockan ringde. DET var längesen. Det kan tydligen ta upp till tre veckor innan höjningen på medicinen visar sig och vi är idag inne på vecka tre så det vore ju toppen om det fungerar. 
 
I helgen har jag jobbat så nu är jag ledig två dagar. Sen är det bara räkna ner till höstlovet. Då har jag tagit semester och tänkte åka upp till mamma med barnen och Silas. 
 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0