Min 30 årsdag.

I Måndags fyllde jag år på riktigt. 
 
Jag tog ledigt från jobbet och dukade upp för öppethus med fika Oj vad gäster det kom. Jag tror jag hade gäster fram till nästan 20:30. Svärmor hade gjort en fantastisk smörgåstårta. 
 
Under dagen kom det även massa blombud från mina släktingar och familj i Stockholm. Jag tror jag räknade till 5 eller 6 bud med vackra buketter. Sen fick jag en massa pengar till min resa. 
 
 
Jag fick så himla mycket fint 💕
 
Av tjejerna fick jag MUMIN 😍 
 
 
I Onsdags blev jag firad av jobbet, med god tårta, blomma och pengar till min resa. Jag har så himla fina människor omkring mig Och jag är så tacksam för det.
 
 
 
Tack alla inblandade, tusen tack för alla gratulationer 🎈❤️🎈


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0